venerdì 21 febbraio 2014

Glittering, but with style!

 

Lonigro shoes
sequin dress



When we speak about sequins the situation is always complicated.. On one hand there are the spinsters of fashion that with disgusted face will say " never! sequins? they are so kitsch" and on the other hand there are the crasy Barbies, that gripped by a terrible fever, will cover them self with all the sequins they found until they will look like a disco ball.. 
In short, the right (in this case the glamour) is always in the middle.. you have to take a decision, chose a garment and valorise it..
if you wanna be in the center of the attention we suggest you a sequin dress and a linear pair or shoes (like the Lonigro one). Conversely, if you prefer to shine but with discretion, chose a "wow" pair of shoes and a simple dress..

Quando parliamo di lustrini la situazione è sempre molto delicata.. Da una parte ci sono le zitelle della moda che con aria quasi schifata ci diranno " no! i lustrini? sono così kitsch!" e dall'atra ci sono le barby impazzite che in preda ad una febbre di glitter si ricopriranno di roba brillantuccia fino a fare concorrenza a una palla da discoteca anni ottanta..
Insomma, come per ogni cosa il giusto, e in questo caso protremmo dire il glamur, è nel mezzo.. insomma bisogna prendere una decisione, non possiamo brillare tutte, dobbiamo scegliere un capo e valorizzarlo.. 
Se volete essere al centro dell'attenzione vi consigliamo un vestito di paillettes, da abinare a delle scarpe eleganti e semplici (come quelle di Lonigro). Se invece preferite brillare ma con più discrezione scegliete un paio di scarpe wow e un vestito semplice.. 





las chicas dress
Bibi Lou shoes 






Nessun commento:

Posta un commento